Epicori logistika pakub teile laia valikut tellimuste halduse, tarneahela ja ladustamise võimalusi ühes äriplatvormis.
Epicori logistikat täiendab ettevõtte toimingute täiskomplekt, mis sisaldab kliendisuhete haldust (CRM), tarnijasuhete haldust (SRM) ja finantshaldust, täielik integreeritus on tagatud ka hoolduse juhtimise, projektijuhtimise, lepingute halduse ja tootmise juhtimisega.
Tavaline logistikaprotsess algab müügipakkumisnõuete või -tellimuste sisestamisega ning katab kogu tellimuste täitmisprotsessi, hõlmates ka arvete/hüvitusarvete loomist ja arvesummade müügivõlakontodele kandmist (misjärel antakse edasine kontroll üle finantsblokile). Klientide nõuete täitmisel abistavad kasutajat iScala Logistika planeerimisvahendid, nagu LVP – laovarude planeerimine - ja tsükliaja arvutamine.
Eri operatsioonides rakendatav tee pakkumise esitamisest kuni tellimuse eest raha laekumiseni erineb eri operatsioonide lõikes tunduvalt, kuid tavaliselt läbitakse järgmised etapid:
- nõude saamine
- pakkumise/tellimuse sisestamine ja aktsepteerimine
- seadme või toote koostamine/tootmine
- toodete tellimine hankijalt oma lattu või tarne hankijalt lõppkliendile (otsetarne)
- toodete vedu kliendile
- arveldus kliendiga
Lahenduse osade hulka kuuluvad laiaulatuslikud hankeahela halduse ja tarneahela halduse vahendid tellimuste sisestusteks, ostmiseks ja ladustamiseks ning lisaks veel täiustatud tarneahela teostamise võimalused nagu laohaldus.